5.1.11

Fun House

"Oi, meu nome é Magdalena Frackowiak sou modelo da Victoria's Secret e tirei algumas fotos com meu amigo Ben Watss. Queria mostrar para vocês como eu gosto de ficar em casa usando peças confortáveis, com toques de cor e sem muita pretensão. Sabe, eu só gosto de me diverir um pouco." Acho que este é o espírito do Victorias Secret Pink S/S 2011 Lingerie Look Book. Preciso aprender a deixar de ser desleixada em casa ou este estilo de vida não existe? Um beijo e uma casa divertida!

"Hi, my name is Magdalena Frackowiak and I'm Victoria's Secret's model and I took some pictures with my friend Ben Watss. I wanted to show you how I like to stay at home using comfortable clothes, with touches of color and without pretension. U know, I just wanna have fun." I think that's is the spirit of Victoria's Secret Pink S/S 2011 Lingerie Look Book. Must learn to stop being sloppy at home or that lifestyle doesn't exist?  
A kiss and a fun house!
 
 

10 comentários: